ankserum arkadaşlar ben türkiye televizyonları yamasını yükledim içinden 0_text e_text ve manuel dosyaları çıktı.dkz de 0 ve e_text i importladım ama oyuna girdin televizyonun olduğu yerde beyaz lıklar var manuel dosyasını napacagız lütfen acil yardım