sebastian_valmont Konami bence bu sene çok iyi bir iş çıkarmış. goller, paslar, fauller gercekten çok gercekci olmuş. Bende begendiğim bir golu sizinle paylasmak istedim "> sanırım sitede bir problem var? video gozukmuyor? ama linkini koydum.
uurture Golü hazırlayan adamı gördünüz mü bilmem nasıl kaçıyor 3 kişi arasından sol ayağıyla köşeye bu kadar mı düzgün vurulur kalecinin uçuşuda harika PES bu sene çok güzel...
sebastian_valmont eto o :) buyuzden bu gol çok hosuma gıttı, pozisyonu okadar guzel takip ettıkı mest oldum dıyebılırım. dıger oyunlarda olsa topu kaptıran adam ıkı saate kalkar oldugu yerde kalırdı. Ama ınanılmaz bır akıcılık var oyundaa. Dusunduguz seyleri, oyuncuların yapabılmesı ınanılmaz.