KoSoVaLi08 Ya pesi indiridim çikarmak istiyorum ama karsima bu hatayi verio yardim edebilimisiniz plsss http://img237.imageshack.us/my.php?i...nstitrewr3.png
devil617 Arkadaşlar bendede hepsini çıkardım setup dosyasını bitti ms -dos olan fakat pes 2008 not installed dio yüklenemedi dior bi türlü anlamadım lütfen yardım sinir oluyorum bi türlü oynayamadım... bekliyorum şimdiden saolun