Selam abi.Öncelikle şok içindeyim.Makinan inanılmaz!Canavar yani senin sisteminde büyük ihtimal sorun yok..
Oyundaki dosyalar bozuktur,sendeki kopyasında sorun olabilir..
Yani anlamıyorum hata mesajı inanılır gibi değil en düşük gereksinimi bile sağlamadığı yazıyor!
Dosya salt okunur felansa o işareti kaldırmayı dene.Tekrar crack yapıp ya da netten yeni sağlam bir crack dosyasıyla çalıştır.
Hadi ekran kartın pixel shader 3.0 desteklemese desem mümkün değil o da var...8800 GTS yani...
Olmazsa oyunun başka bir kopyasını edinmen gerek.Öyle bir dene.
Senin sistem,Benim sistemi 8 e katlıyor:D
Bir ihtimal Vista dan kaynaklı da olabilir.Hala çok açığı var Vista nın.XP her açıdan daha verimli.Vistanın +sı DX10 desteklemesi.BENde oyunun demosu var henüz tam sürümünü deneme imkanım olmadı maalesef yoksa daha iyi yardım edebilirdim.