Tautar Arkadaşlar merhaba, FM 2008 i sistemden nasıl uninstal ediyoruz. kaldırırken hta veriyor. Teşekkürler.
intern Ripli oyun yüklediysen direkt olarak silebilirsin. Full oyun yüklediysen ve sistemden kaldırırken hata veriyorsa Exvision'ın dediğini dene. ***intern***
nouman21 Orjinal Mesajı Yazan: intern Ripli oyun yüklediysen direkt olarak silebilirsin. Full oyun yüklediysen ve sistemden kaldırırken hata veriyorsa Exvision'ın dediğini dene. ***intern*** ewet aynen oleee