15 ve 17 inch crt monitorlerde denedim. hiçbir şekilde ne high ne med. ne low ozelliklerde 30 fps üzeri frame alamıyorum (çok nadir alanlarda 60 fps'ye yaklaşıyor); bunun dışında Vsnyc acıkken oyuncular kontrolden cıkıyor, ve titreme sorunu refresh rate i 85 mhz ye kitlemiş olmama rağmen devam ediyor. Bunlar için bir çözüm yolu bilen var mı? teşekkürler...
(amd 64 3200+ (2.2 ghz), 1.5 gb ram,Saphhire Ati x1600 pro 256mb, ADI 17" CRT driverlar güncel ve makine yeni formatlandı.)