Orjinal Mesajı Yazan: bLowoff
ya beyler cs.img nasıl import edicezz anlamadım söylerseniz sevinirim . Tekşşrler.
önce AFS Explorer 3.7'yi indireceksin
sonra file/import konami/pes2008/cs.img
dosyayı açınca içindeki dosyaların isimlerini görürsün zaten liste olarak
burada ilgili ses dosyasını bulup önce üzerine tıklayıp seçtikten sonra yukarıdan advanced/modify reserver space
ile gerekli olan boyuta getireceksin, sonra renegerate afs yapıp, masaüstüne cs.img olarak kaydet.
masaüstündeki dosyayı açıp yine ilgili dosyayı bul, üzerine sağ tıkla ve import seçerek, indirdiğin ses dosyasının yerini göster.
import'ları yaptıktan sonra file/update diyerek kaydet, sonra da konami/pes2008/img klasörüne at.
bu kadar