Tolga arkadaşım ilgin için teşekkür ederim.Master Lİg iLe iLgiLi hiçbir probLem yaşamadım.O yüzden forumdaki sözkonusu çözüm bana yardımcı oLmuyor.Ben oyunun spiker, master Lig, vs tüm özeLLikLerini kuLLanabiLiyorum.Sadece, arada bir oyunun kafasına esince maç içindeki menüde, herhangi bir değişiklik yaparken, veya maça giriş seremonisinde ekranın donup kalması problemini yaşıyorum.
(Bu arada biLgisayarım yeni, sistemLe iLgiLi sorunum yok, tüm oyunLarı sorunsuz oynayabiLmek için hatırı sayıLır bir miktar ödedim:)O yönde probLemim yok çok şükür.ALLah herkese böyLe sistem nasip etsin:)
Caner arkadaşımın çözümüne geLİnce, tavsiyesi üzerine oyunu tamamen siLdim.Ve dediği gibi oyunun ingiLizce dışında tüm dillerini kaldırıp custom yükleme yaptım.Oyun yüklenirken bu kez sorun çıkarmadı:) Şimdi bakaLım oynayışta aynı problemi tekrar yaratacak mı..İnş.yaratmaz.
İlgi ve alakanız için tekrar minnettarım, umarım bu sorunum çözüLür.İyi eğLenceLer.