fehmi_1905 evt arkadaslar bişyler söleyin ya da ne bilim yardm edin oyun çok sıkıcı spiker yok nedeni ne bunun ya?????????????????????????????????????????
alimdemir bende spiker var ama sound settingsten kaldırdım öyle kötü bi spiker ki hoparlörü kırıp atasın gelir o yüzden boşver arama sessiz sakin ve huzurla oyunu oyna :)
fehmi_1905 hmm sağolun arkadaslar yorumlarınız için en azından spikerinde nasıl bşy oldunu anlamıs oldum orjinalinede suan vercek param yok idare edicez artık