sirinmustafa Arkadaşlar oyunun orjinalini alıcam ama adsl bağlantılı internette bir sıkıntı olurmu?Şimdiden yorumlarınız ve yardımınız için tşk.
_passenger_ forumdan okuduğum kadarıyla şuan serverlarda sorun varmış ama kasım sonuna kadar düzelir diyorlar. muhtemelen bağlantın 1024 tür pek sorun yaşayacağını sanmıyorum.