Arkadaşlar ben Galatasarayla denedim bu antreman sistemini -ki kendi antreman sistemimdir- şu ana kadar oyuncularım çok iyi gelişme gösterdiler..Örneğin;Mehmet Güven 14 maçta görev yaptı,7 gol atıp 4 asist yaptı..Ve attığı 7 golün 6 tanesi ceza sahası dışından çekilen şutlarla gol oldu..Kaleci Orkun Uşak,16 maçta görev yaptı ve sadece 4 gol gördü kalesinde..Sol bek Volkan Yaman &sağ bek Uğur Uçar hava toplarında çok iyiler..Her takımda işe yarar umarım,Başarılar herkese kariyerlerinde..