merttrk28 eminim çok kolay bi yolu vardır ama kafam tıkandı...kaydettiğim lig,kupa veya masterlig kayıtlarını nasıl silebiliyoruz...06 daki gibi denedim ama olmadı...
gunners83 belgelerim klasöründeki konaminin içine girp elimle siliyom ben :) ama dikkat edin neyi sildiğinize..çok şükür yanlış yapmadım daha :)