medium 1280,1024 de oynuyorum.neden olduğunu bilmiyorum ama benim pes3 dede böle oluyordu eskiden. masa üstüne alt+tab yaparak gelicen sonrada oyunu öle kapatıcan. yani amaç oyunun ekranın küçük boyut olması masa üstü boyutu olması çünkü böyle kapayınca yine donuyo ama bu sefer başlat çubuğundaki simgeden kapayabiliyorsun. not: ben masa üstüne başlat tuşuna basarak ve alt+f4 yaparakda geliyorum ama oyun açıkkan hiç exit demeden. SS koymayı bilsem koyıcamda koyamıyorum:p