saydam Selam arkadaşlar siz bu formaların renkleri cok fazla mat degilmi ya :S yani bunun bi ayarı varmı ekran kartın dan veya oyundan yani FB nin beyazı nerdeyse gri olucak bilen varmı bunun nasıl yapıldıgını?
Lizarazu ben bi gariplik goremiyorum resimlerde,ben high da oynuyorum mat falan değil formalar bende,cam gibi parlıyo
üret21 konaminin orji formalarında genelde böle...yakında daha güzel parlak kaliteli formalar ve kramponlar çıkar...azcık sabretcez..