+grafik dehset high da oynuyorum ve inanılmaz
+pozisyon icabı top hakeme dogru geliyorsa ya kafasını eğiyor yada topun ustunden atlıyor hakem
+seyirciler karton değil,3d olması cok hos
+master lig tek kelime ile mukemmel,aralarda cıkan resimler,makaayı transfer ettim,gazete baslıkları,transfer haberleri,besiktas formasıyla basına poz vermesi falan muthıs olmus
+master lig her zamanki gibi zor,2-3 mactan sonra oyuncular oynayamacak hale geliyor buda futbolun sadece 11 kisiyle değil en az 22 kisiyle oynandıgını gosteriyor ki cok guzel dusunmusler,1 sezon icinde hemen hemen tum oyuncuları sahaya suruyorsunuz
+çimler harika,istedigin rengi ve deseni verebiliyorsun,yakın cekimlerde tvden mac seyrediyormus gibi
+fazla uzatmayayım,artılar sabaha kadar bitmez
- sistem canavarı olması,malesef herkes oynuyamıyor