herkeste olduğu gibi bende de aynı sorun var..umarım konami patch yayınlar fakat ilginç ve KESİN bir çözümü var.üstelik ZAHMETSİZ :) yıllardır klavyeyle oynarım gamepade alışkın değilim pek. sırf SPACE TUŞU sorunu yüzünden gamepad aldım. GAMEPAD pc'nize bağlıyken editten yapyığınız ayarlar otomatik yükleniyor, üstelik girişte amateur-beginner-top player gibi şeyler sormuyor...gamepadi çıkarıp denedim yine aynı sorun oldu, sonra taktım tekrar benim ayarlar yüklendi...DEFALARCA DENEDİM hiçbir sorunum yok save ile ilgili şu anda..keşke forma seçememe sorunumuz da bu şekilde hallolsa , bi gamepad daha alırım valla :))