ya ben türkçe yamasını indirdim ondan olabilirmi
benim pes teki master lig açılmıyor...
bolncuklar çıkıyor neden yapıyor olabilir...
:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: