dostum benimki olmadı :S
kafayı yedirtcek bu sorun hata verip oyundan cıkıyor..
dedigin gibi kopyalıyıp adını cs.img olarak deiştiriorm..olmuyor..
cs yaptım ama cs die dosya oldugundan kabul etmiyor..
o dosyayı kaldırdım bu sefer ses gitti ama yine acılmadı master lig..
bi cozum bulun lütfeeeeeeeeeeeeeen :'(