onnur **Arkadaşalr pes i oynarken ne pas werince nedee topa wurunca ses geliyor..Demoda da bu wardı.Demodur diye üstelemiyordum.Oyunu kurdum yine ses yok ancak spiker we şarkılar war.Arkadaştan dosyaları aldım.Ancak onda sesler var bende yine yok.Ses kartından ve ayarlarından olabilir mi?Lütfen yardım...**
erkanatesh arkadaşım ben aynı sorunu spikerde yaşadım belki onunda çözümü aynıdır... ses sistemin 5+1 fln sa onun ayarlarına gir stereo yap yani sade 2 hoparlör ben bu şekilde düzelttim umarım düzelir...
ScRyedd **Baştan Kur Belki oLur Oyun İçinden Sound Ayarlarıyla Oyna Birini Kıs Birini Aç . Audıo Driver Yukle Ne Bilim Vs.Vs :D Yap Bişiler**
blackman77 bende de taraftar sesi var topa vurma sesi war ama spiker sesi gelmio esc ye basıp çıkınca bazen gelio yaw ortak bi çözüm arayalım patch falan yokmudur acaba
Alican_17 arkadaşım saatin yanındaki ses e sağ tıklayıp ''ses özelliklerini ayarla'' diyip oradan da.aşagıdaki ''gelişmiş '' secenegine tıklayıp.oradanda mecburen''steore kulaklık'' ı seçip utgula ve tamam a basıcaksın.ama ses kolondan gelicektir kulaklık takmana gerek yok bunu bi yap sorun halloldumu beni bilgilendir hadi kola gelsin.bunu bi deneyin beni dew bilgilendirin