ben şimdi normal fifa 2008 i yükledim oynadım. Sonra bir ara kapattım tekrar acayim dedim ama açılmadı şöyle oldu:
normal masaüstünde duruo 2008 çift tıkladım bir süre fare imleci ve kum saati yanyana durdu sonra sadece fare imeci kaldı açılmadı nedenini öğreebilir miyim ne yapabilirim ? Yardımlarınız için teşekkürler...