nouma16 arkadaşlar ben pes6'yı joystickle oynuyorum maça girmeden önce forma seçimini nasıl yapıyoruz bu ve bunun gibi diğer joystick le ayarlar nasıl yapılıyor bunları bana anlatırmısınız yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
Madd.Dogg abı klavyeden yap onları oyunu kolla oyna :D joystickle ayarlanmas heralde sadece ıkı formaı yapabıırsınn
tayfunartar iki formayı da klavyeyle ayarlıyosun 1 le birinci takıımın 2 ilede 2. takımın formasını değiştiriosn
tasu21 arkadaşlar bende kitserverin son sürümü var pes 6 dizinine attım fenerbahçe yeni sezon formasını GDB klasöründe uni klasörüne atıyorum ama olmuyo bi yardım emre-blgl@hotmail.com
tasu21 ARKADAŞLAR BEN PES 6 DA KİTSERVERİ KURDUM TAMAM FORMALAR VE HEPSİ GAYET GÜZEL ÇALIŞIYOR HARİKA AMA BEN ŞUTU D İLE KULLAMAK İSTİYOM AYARLARINDAN GİRİYOM D Yİ ŞUT YAPIYORUM AMA ŞUT A TUŞU OLUYOR Bİ YARDIM CI OLURSANIZ SEVİNİRİM...ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
tasu21 biraz fazla oluyorum ama şidi herşey güzelde neden mevsimde hep kar yağıyo bi de formalar değişik çıkıyo neden böylee oluyor bi yardımcı olursanız minnettar kalacağım
NeoChip kitserver'a yanlıs sekilde yukluyorsun Fenerbahce forması GDB\Uni\Other klasoru ıcıne atılmalı eğerki Fenerbahce other takımlar içindeyse ve adı map.txt dosyasına yazılmalı ayrıca kar yağısı icin Kitserver içindeki lodcfg 'yi açınca bununla ilgili işlev var mı bi ona bak çünkü bayağıdır bu işle uğraşmıyorum azcık unuttum:D
cangok peki ben yeni üyeyim bu siteden kitserver indirdim stadyum yüklemek istiyorum peki bu stadları nasıl yükleyebilirim
AmAstasiA Orjinal Mesajı Yazan: oguzfaruk arkadaşlar ben kadıköy stadını nasıl yüklüyecem yardımm... Sanırım burada yenisin.Biraz araştırırsan nasıl yükleyeceğini bulucaksın.
ilyas44 ya diyorlarki GDB klasöründe üni ye internet ten indirdiğiniz formaları koyun koyuyoz oyuna giriyom değişen bişi yok lütfen yardım edinnnnn
levrekcanozcan Orjinal Mesajı Yazan: hivil bnim kitserverımda uni diye bir klasör yok kendim kurdum çalışıermı (bnim) değil (benim) forum kurallarında msn diliyle yazılmayacağı yazıyor sonra boşuboşuna ban yeme