arkadaşlar dah öncede yazdım ama bilgi veren olmadı.sadece şunu öğrenmek istiyorum.oyun piyasaya çıkmadan önce bazı resimler görmüştüm.maç esnasnda esc tuşuna basınca taraftarlarımızın bizi barda falan izlediği görüntüleri ve maç sonunda futbolcularla görüşen gazeteciler bunları gören varmı.benim için oyunun gerçekliği bunlardır.teşekkür ederim.