arkadaşlar pes 2008 i yükledim 1024 high a getiremedim sonra olsun medium dedim ama grafik çok kötü taraftarlar gözükmüyo ne yapmalıyım bu grafikleri oyunun güzelliklerini yansıtabilmesi için bnde isterimki taraftar bana atkı sallasın :p
ekran kartı ASUS Extreme AX550 Series Secondary (512 MB)