muhammet12 Arkadaşlar PES2008 ARAL GAME'de 75 YTL ve D&R da 67,50 YTL olarak satışa sunuldu... Ben almayı düşünüyorum 2 taksit... Sizler de buyrun... inletelim ONLINE PES'i!!!
Factor ewt bende ayın 25inde sipariş vermiştim ama hala meydanda yok oyun.galiba stoklara 30kasımda yani bugün girmiş oyun.daha doğrusu pc versiyonu...
sirinmustafa Arkadaşlar bende orj pes 2008 almayı düşünüyorum amacım online oynamak ama 512 kphs hızında adsl modem ile ne kadar iyi oynanır acaba bana yardımcı olurmusunuz bu konuda.