Orjinal Mesajı Yazan: hatean
Arkadaşlar, PES 2008 i forma seçmeyi kaldırdı diye eleştirmenizi ben pek anlamıyorum. Yani bir maça sarı değil de kırmızı formayla çıkınca ne farkedecek? Nasıl olsa 2 maçta bir formalar değişiyor. Ben bu kısıtlamada bu kadar abartılacak bir sebep göremiyorum.
Ayrıca KONAMI ye simulasyonu düşünemeyecek seviyeye düşmüş demek de bence doğru değil. Arkadaşımızın dediği gibi bu FM değil. Aslında olsa güzel olurdu ama bunun için ciddi bir yapay zeka geliştirilmesi gerekiyor ki bu da o kadar kolay değil, hele de bu versiyonda bunun olması hiç mümkün değil. Zaten oyunu yeniden yapmışlar, dünya kadar özellik eklemişler bir de bununla uğraşsalardı PES i normalden çok daha geç alırdık.
Forma seçimini görüntü zevki olsun diye istemedik,bazen 2 takımın formaları birbirine çok benziyor hatta sıklıkla böyle oluyor hem gözü yoruyor hem konsantrasyon yok oluyor,zaten daha önce var olan bir fonksiyon kaldırılıyorsa bunda bir kasıt ararım.
bahsettiğimiz maç simulasyonu için de hiçbir ciddi çalışmaya gerek olamaz.çok küçük bir ayarla bu fonksiyon oyuna dahil edilebilirdi.bu oyun liglerde bizim takım dışındaki takımların maç skorlarını generate etmiyormu kolaylıkla?bu kadar basit birşey işte.kadro gücüne göre bi generate çekiyor oyun o kadar.
pes,şu an halen tartışmasız en iyi futbol oyunudur,ama eskiden fifadan 100 kat iyiyse şu an sadece 3-5 kat daha iyi,yani ciddi bir hayal kırıklığı....