VEN0M arkadaslar bılıyorum cahıl dıyeceksınız ama bılmıyorum ben Oyunu yukledım Fakat Low Mı Degıl Mı bılmıyorum LOWdamı yoksa normal mı oynadıgımı nasıl ogrenebılırım :(
timotyduncan oyunu kurdugun yerde settıngs war orayı ac orda yazar low medıum hıgh dıye veya macta seyırcı yoksa low var ama karton gıbıyse medıum taraftar super gounuyor ıse hıgh dır
VEN0M Valla kardes taraftarlar super atkı show falan yapıolar hatta ben go latınca atkı cevırıyolar :D
timotyduncan Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M HİGHT mıs :D sagolun benımkı low atkı show goremıyorum maalesef :D
Kezman_batu9 orada gene setting bölümünde controller die bi bölüm var oradan ayarlıycaksın arkadaşım.
ewerad Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M HİGHT mıs :D sagolun benimki medium bende atkı sallamıyorlar ama gol olunca ayağa kalkıyorlar low da maalesef seyirci yok sanırım:(:(:(:(yada var ama atkı veya ayağa kalkma gibi bişi yok:(
losgar_hero Orjinal Mesajı Yazan: ewerad Orjinal Mesajı Yazan: VEN0M HİGHT mıs :D sagolun benimki medium bende atkı sallamıyorlar ama gol olunca ayağa kalkıyorlar low da maalesef seyirci yok sanırım:(:(:(:(yada var ama atkı veya ayağa kalkma gibi bişi yok:( HİGHT de oynadım bi süre biraz kasıyodu medium am geçtim ama şuana kadar kimse bana atkı sallamadı:p