arkadaşlar fm2008i açtığımda bütün sponsorlar gözüküyor ardından beyaz bir ekran geliyor.bir yardım ederseniz çok ama çok sevinirim.defalarca uninstall edip (ki uninstallda edilmiyor klasörleri kaldırıp çalıştır-regeditten hallettim)tekrar yükledim ama yine aynı hata