Selam arkadaşlar,
Sizlere bir-kaç sorum olacak ;
İlk sorum : Ben yeni bir stadyum yaratmak istiyorum. Dün akşam **Rhino programını indirdim. Programı upload eden ßy Gökhan'a teşekkürler. Fakat, Rhino programında, DEMO yazıyor. Acaba bu program, Shareware** mi yani ?!. Birkaçgün sonra çalışmazsa falan diye endişelendim ve programı kurmadım, öncelikle bunun hakkında bilgi almak istiyorum?
2. Sorum : Ben oyunun ana menüsünde **Clüp Yarat menüsünden klüp yarattım. Takımın logosunda, EA Amblemli bir top var. Acaba bunu nasl değiştirebilirim. MonkeyDragon'dan yapmak istedim fakat EA'in kendi logo sistemini göstermiyor. EA Graph'la denedim ama etrafı şeffaf olsun istiyorum ve EA Graph**'la böle birşey yapılamıyor. Bunun hakkında da bilgi verirseniz sevinirim?
Şimdiden TEŞEKKÜRLER..;) :)