BeisNowomenT Beyler kupayı kazandım classic argantine yi açtım daha sonra register playerde classic argantine gözükmüyor?Acaba klassic oyunculardan olurmu?Yada nasıl transfer edcem ya?
cesur_sado REGİSTER PLAYER GİR SONRA KENDİ TAKIMINA GİR ADD+ VAR EN ÜSTE ORAYA GİR SONRA İSTEDİĞİN ADAMI AL
BeisNowomenT Orjinal Mesajı Yazan: cesur_sado REGİSTER PLAYER GİR SONRA KENDİ TAKIMINA GİR ADD+ VAR EN ÜSTE ORAYA GİR SONRA İSTEDİĞİN ADAMI AL bi de bunu deniyim sağol arkım
BeisNowomenT Orjinal Mesajı Yazan: cesur_sado REGİSTER PLAYER GİR SONRA KENDİ TAKIMINA GİR ADD+ VAR EN ÜSTE ORAYA GİR SONRA İSTEDİĞİN ADAMI AL Sağol abi oldu :D