Evet..
**D.Squads, D.Profils dosyalarını alman yeterli olacaktır dostum. D.Profils dosyasını da al diyorum, çünkü ; eğer oyuncuları oyuncu yarat menüsünden yarattıysan, bu oyuncuları D.Profils** dosyasına işliyor.
Yani tavsiyem her iki klasörüde al..;)