fatih_han1985 Yükledim yamaları nasıl kaldırabilirim.Maç yaparken sürekli oyundan atıyo.2 maç üst üste oynayamıyorum.Lütfen YARDIM!!!!!
FIFA_men benimde oyuna girerken siyah ekrandayken atıyor.çok yama yükleyince böyle oluyo sanırım.yamaları silmeyi dene.yada db veri tabanı dosyasını orjiniyle değiştir belki olur.yada yamaların bat dosyasını çalıştır.
fatih_han1985 Teşekkürler ilgin için.Ben problemi kökünden hallettim.Oyunu sildim yeniden yükledim.Şimdi problem yok.