slm arkadaşlar son 4 sezondur oynamadığım fifi ya geri döndüm ve oyun değişmiş...şimdi sizi sorunumu söyleyim bu kit raptor ve ball manageri anlamadım kullanamıyorum biri yardım edersen sevinicem...nasıl kullanılır oyunda top nasıl aktif olur falan filan...bide diğer araçlar bölümündeki dosyalardan hangilerini indirmem lazım yardım ederseniz sevinirim...