arkadaşlar selam, pes2008 agız tadıyla nasıl oynayacağız.bi çozum arıyorum.intel dual cpu 1.60 ghz,1 gb ram, 256 mb nvidio asus 8500 gt ekran kartı, 80 gb harddisk ve yine de 1024x768 de high level ekran yien kasılıyor 4/3 formatında da 16/9 formatında da oynasam yien kasılma yine kasılma, şu pes ten illallah ettik valla,ya yama bulma derdine dusersin yada oyunu kasılmadan nasıl oynayacağım derdine,yahu ekran kartı dedik 8500 gt al sana ,p4 yetmiyodedik p5 al sana ne yapacağımı şaşırdım valla....ilgili arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim.tesekkur ediyorum<<< ACABA RAM mi yetersiz? yoksa pes 2008 yamalarını mı beklemek lazım?