kaan_tam35 arkadaşlar pess2008 zi yeni kurdum ama bi sorun var 2 kişilik oynanmıyor oyun bununla ilgili bir yama var mı arkadaşlar yardım edin
cimboom abi burasi football manager 2007..hem sen oyunu kurdugun klasöre git orada settings var gir settingse sonra controller var sec onu oradan ayarlaya bilirsin
djkenan bizde iki kişilik oynamayı bulamadık gamepad ile klavye ile 2 kişilik oynanmıyor seçenekler menüsünden 2 kişilik seçilmiyor.yardım eden olursa seviniriz