Selamlar arkadaslar. Benim bir sorum olacakti.
PES6 yi yukledim TSL extra patchi de kurdum ancak oyun baslarken bir altyazi geciyor ve aynen soyle yaziyor.
"Bu modu secerek oynamaya hemen baslayabilirsiniz; 8 e kadar oyuncuyla mac yapabilir veya penalti atisi yapabilirsiniz" diyor.
Benim oyunum DEMO mu?
Ben lig de oynamak veya oyunculari takimlari editleyebilmek istiyorum.!!!
Ancak sadece penalti butonu; 1 kisilik oyun ve 2 kisilik oyun butonu var. Baska bisey yok.
Bana ne onerirsiniz. Benim bilmedigim bir dugmemi var bu linkleri cikaran....
Lutfen yardim edin cevaplarinizi bekliyorum.
