Merhaba arkadaşlar.Daha yenisiyim bu sitenin.Konu açtım herhalde silinmiş,affola ama sorunumu söylemek istiyorum.Ben FIFA08'i yükledim ve birsürü forma yamam var.Eskiden (1 yıl önce filan) CM08 ve tek tip Fatbhbuilder yükleyince yama atabiliyordum ve sorunsuz açılıyordu,oynanıyordu.Şimdi ise CM08'in versiyon bilmemkaçları filan çıkmış,fatbhbuilder 0.90 olmuş ikisininde son sürümünü denedim ama CM08 açılırken hata verdi, oyun da bir tuşa basın geleceği sırada kapandı. Bana oyunu bozmadan,CM08'i bozmadan kullanıp yama atabileceğim sürümler ve yamaları atmadan önce mi,attıktan sonra mı Fatbhbuilder kullanacağımızı kullanırsak hangisi olacağını sıkı bir siteden importlarmısınız? Yardım ederseniz çok memnun olacağım. 