timotyduncan kezman tam bır gol makınası tabı bende oyle bı kac resım ılk sezonda 25 gol attı hem gol kralı hem mvp oldu valencıya 17000 onerdı para tatlı geldı sattım oyun bıras kolay mı ne
timotyduncan Orjinal Mesajı Yazan: bulkane Helal olsun güzelmiş.İnşallah sakatlığı düzelir de gerçekte de böyle olur Kezman... inşaallah sezonu 15 golle tamamlasın ben ona bıle razıyım