Arkadaşım 1v2 numarayla gösterdiklerin taktik olayıdır.
2nolu yer arttıkça daha çok atak oynayama yöneliyor kırmızı olunca zirve oluyor.Dikket ettiysen bazen onu yükseltemezsin ne zaman defansa geçtiğin zaman.
1numara ile gösterdiğin de taktikdir.İşte o X,A.B vs nin ne olduğuna da Formation dan bakıyorsun.Bu daha çok oyun planıdır.
Diğer stad kenarları boşluğu vs konuları takma kafana..Ne güzel sorunsuz oynayabiliyorsan keyfini çıkarmaya bak gördüğüm kadarıyla yüksek detayda oynuyorsun ne güzel...