maNga-Ra evet oyuncu vuruş pozisyonundayken hakem düdük çalacağı sıralarda L2'ye basılı tutarak yukarı ve aşağı tuşlarıyla ayarlayabilirsin.
tabata27 kolay kolay gol olmuyo fifa teknolojisi(!) gibi zaten 4 eleman yeterli. ceza yayı uzerindekilerde bile...