sdogan19640101 arkadaşlar frapsla cektigim oyunun mb sini windows movia makerden nasıl küçültürüz bilen varsa bir zahmet anlata bilirmi.alakadar olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
KATIRCAN_ReFLeX video yu flim karesine attıktan sonra flimi bitirin altındaki bilgisayarıma kaydete basıyosun sonrası kolay yaparsın,
sdogan19640101 ekranın her tarafı renkli gök kuşagı gibi hiç bir şey belli olmuyo movia moker üsten bir yere tıklıyordun bir yer acılıyordu ordan mb ayarlıyorduk ama ben unuttum.not alakan içinde teşekkürler.
maNga-Ra filmi tamamlayınca "Ctrl+P" yap. ordan en üstte bilgisayarı seç. ileri de. kaydetme yerini seç. ileri de. burada ise ikinci seçenekten En Uygun Boyutu ayarlayı seç... tabi filmin uzunluğuna göre akılcı boyutlar seçersen sağlıklı olur...