Oyundaki bazı hareketleri shiftyön tuşları ile yapabiliyoruz.Ancak oyunun tanımadığı bir gamepad'de sorun oluyor.Sağ analog stick bir işe yaramıyorİki sorum var :
1-Bu sorunu giderecek herhangi bir yama ya da dosya (devdata gibi) var mı?
2-Bu yama ya da dosyayı oyuna aktardığımızda ne gibi bir sorunla karşılaşırız?