P£S 2008 SAVE SOrunu çözümü
Evet arkadaşlar Pes 2008 deki genel save sorunu çoğumuzun canını sıkmakta.
Örneğin; Edit'ten bir oyuncunun tipini değiştirdik.save'ledik fakat oyunu yeniden açtığımızda oyuncu eski haline dönüyor.Bu save sorunundan sadece bir örnek.BU SORUNU ÇÖZMENİN YÖNTEMİNİ KENDİM TARAFIMDAN DENENmiştir.Ve save sorunum ortadan kalktı.
P£S 2008 SAVE SORUNUN ÇÖZÜLME YÖNTEMİ
p€s 2008 oyunumuzu açıyoruz.Açtıktan sonra ilkönce SYSTEM SETTİNGS bölümüne giriyoruz.Ardından ''system data dan LOAD diyoruz
Sonra EDİT'e giriyoruz. Sadece LOAD' diyoruz. ((((save yapmayın sadece LOAD)))
BU İŞLEMİ HER OYUN AÇILDIĞINDA YAPMALISINIZ.BU BASİT İŞLEM SADECE 30 Saniyenizi alıyor.Ve save sorununuz ortadan kalkıyor.ARK@D@ŞL@R....
NOT : Bu işlemi her oyunu açtığınızda yapmalısınız...