Oyun Elime 5 Kasımda Gecti.Bu Online Ne Salak Bir Halde.yaw Hiç Bir Şekilde Oyun Oynıyamıyorsun.Network giriyor Ancak Oyuna giriyorum.Kaleye Su atıyorum Bir bakıyorum Kendi kaleme girmiş.Top Taca cıkıyor Bir bakyorum Korner Olmus.Bu Aptal Bir Durum sinitlerim bozıldı.Birde Girerken Konami bir mesaj veriyor Onlien Sorunları devam ediyor en kıza zaman couzcez felan diyeee bu Sorun ne zaman cozulcek.Orjinal alan diğer arakdaslarda sorun aynı mı ?