Arkadaşlar adam şeçme tuşunu space yapamayanlar için birebir program üstelik freware....
İlk önce pes 2008 settingden numara verme tuşunu rightctrl yapın çıkın.Programı indirin daha sonra açın..üstte tools sekmesinden copy orjinal keyboardı seçin sonra special keys kutucuğundan alttadır tıklayın.sonrada orada ki space yazısını tutun yukarıdaki klavyede right ctrl(yön tuşlarının solundadır..)bırakın üzerine....ilk adım tamam..daha sonra aynı yerden right ctrlyi tutup sürükleyin bu seferde space tuşunun üzerine bırakın(uzun tuşun üzerine)......yani tuşların yerlerini değiştirmiş olduk....SONRAKİ adım ise kaydetmek olacak yukarıdaki file sekmesinden saveyi tıklayIN.....son olarak yukarıda kutucuklar olacak orada yeşil kutucuk var zaten üzerine gelince active yazar....onu seçin ve programı kapatmadan oyuna girin....işlem tamam..
::::::ÖNEMLi NOT::::::
Oyuna girerken programı açın ve yeşil kutucuğu tıklayın kapatmayın programı...
link::: http://www.inndir.com/inndir.php?id=11342