Ben de daha önceleri demoda bir maçta ceza sahasında oyuncumu düşürdü kaleci penaltı,kırmızı kart gördü.Buraya kadar herşey normal.Ama sonrasını görünce inanılmaz şaşırdım!!!
Kale boş ne kaleye bir oyuncu geçti ne de oyuncu çıkıp kaleci girdi.Üstelik rakibin oyuncu değiştirme hakkı daha vardı.!!
Boş kaleye penaltı attm ve de maç bitene kadar da öyle boş kaldı kale.!!