nouman21 ya arkadaslar benim dvd room bütün cd leri okuyo ama pes 2008 i okumuyo ya daha dogrusu okuyo ama hc bsy gelmyo bilgisayarımdan cd nin icinede giremiyorum ne yapmam lasım acaba???
nouman21 abi yok ya daha yeni aldım onla ilgili bi sorun degil okuyo gözüküo ama yok bilgisayarımdan giriyorum yine olmuyo nasıl olcak yaaa
ThE _wOLF_ cd de bi bozukluk war bence sistemin falan yetiyo herhald oynamak istion ama cd de bi bozuluk war bence deiştir cdyi aldıın yerden bnce
nouman21 ya abi baska pc de denedim cok gusel calısıo ya dvd romdan kaynaklanan bisey ne olabilir ya bas dvd leri de okuyo normal bi sekilde
nouman21 ya abi baska pc de denedim cok gusel calısıo ya dvd romdan kaynaklanan bisey ne olabilir ya bas dvd leri de okuyo normal bi sekilde
ThE _wOLF_ ewt kesin dvd rom dan kaynaklanıo dvd romun özellikleri ne üstünde yazar 8x DVD-ROM drive özellik istenio buna uymuyo olabilir belkide
losgar_hero arkadasım bendede aynı sorun vardı...oyunu çektikleri dvd nin markası hyundai mi nedir öle bi garip markaysa söle başka bi dvd ye çeksinler ben öyle yaptırdım..(prinko,daimond..vs...)
nouman21 abi adı SPEEDSLİNE ya ben baska bi pc de kopyalasam olur mu?? ya anlayamadımcd yi okuyo ama hic bisey yok ya saolun yardımlarınız icin
losgar_hero kardes bak benim dvd-rw de cd seciyo arada sırada bende önce bulamadım çözümü başka bilgisayarda kopyalıyodu bende kopyalamıyordu abuk sabuk hatalar veriyordu.....aldığım yere başka bi dvd ye çekin dedim çektiler ve sorun kalmadı:rolleyes:
nouman21 abi benim aldıgım yer uzak ya o yuzden ben diyorum ki baska bi bilgisayarda yani cd nin calıstıgı bi bilgisayarda kopyalarsam olurmu acaba??