Space tuşuna görev veremiyorum..... sanırım sizde biliyorsunuz...Bir program var keystroke converter dıye bu program düzeltiyor ama free değil ücretli..Belkide aranızda klavyeden spacei değiştirebilecek vardır veya programı bilen vardır.Yardım ederseniz çok iii olacak..