Arkadaşlar flt grubunun yayınladığı oyunu indirdim yükledim cracki de yaptım..Oyunu açıyorum...sol altta siyah ekrada pes 2008 geliyor ardından da beyaz ekranda konami yazısı geliyor...Buraya kadar herşey normal fakat konami yazısından sonra ekran sipsiyah oluyor ve öyle kalıyor ...Birçok oyun cracki denedim fakat genede olmadı...Vista ultimate kullanıyorum...Ve şuan için ekran kartım 64 mblık 6200 ....Pes 2008 demoyu oynuyordum fakat bunu açmıyor nedense ..Bu sorunu nasıl çözebilirim arkdaşlar teşekkürler...