ersanmartin Beyler ben pes2008i laptopta oynuyorum rami 512 ekran kartı nvidia ama hatırlamıyorum hangisi oda 256 mb 1024*768 olarak mediumda oynuyorum ama oyuncuların kolları gözükmüyo lütfen yardım edin :(