Kezman,çok sevdiğim futbolcular arasındandır.Türkiye de medya öyle ki yapılan bazı iyi işler hiç farkedilmiyor,bir süre kötü gidince müthiş bir baskı oluşturuluyor ve de oyuncunun da bir insan olarak bundan etkilenmemesi mümkün değil..
Avrupada ne çok büyük yıldızlar hiç katkı sağlamıyor takımlarına ben Kezman ın ne olursa olsun gol atmasa da takım için bit + oldğunu düşünüyorum.Bu benim şahsi fikrimdir.
Gerçekten de çok kötü haber kanımca.Ben de diyordum bazen iyi,bazen de hiç koşamıyordu diyordum neden?Demeki sakatlığı nüksetmiş...
Umarım kısa zamanda iyileşir diyorum.